Úspěšnost každé organizace závisí zejména na kompetentnosti a vědomosti lidí, kteří ji tvoří. Budou-li v organizaci lidé, kteří porušují její strukturu a funkční vztahy, jsou neloajální, nemotivovaní, brzdí procesy a neumí využít dostupné technologie, pak taková organizace nebude tolik úspěšná.
Skupiny lidí, ať už jsou to firmy či jiné organizace, jsou tak úspěšné, jak kompetentní a motivovaní jsou konkrétní lidé, kteří ji tvoří. Leadři, manažeři tomu buď napomáhají, nebo naopak vše brzdí a kazí. Pozornost věnovaná získávání kompetencí a rozvoji jednotlivců a týmů vede k dlouhodobému úspěchu celého systému, obzvláště pak, začínáme-li od nejvyššího vedení.
Ráda napomáhám v této rychle se měnící době firmám i jednotlivcům v jejich cestě k větší kompetentnosti, spokojenosti a vyrovnanosti, také k úspěchu. Hlavně ale ke změně, která vede k vytouženému cíli.
Situační vedení
Efektivní leadership
Kmenové vůdcovství, vyšší úrovně týmu
Efektivní výběr a adaptace nového člena týmu
Rozvoj kreativity pro řešení problémů
Asertivitou proti stresu a nefunkčním vztahům
EQ, sebepoznání a seberozvoj
Zvládání konfliktů a problémů
Time management a efektivní práce s časem
Přesvědčivá argumentace, ovlivňování a prezentace
Umění zpětné vazby a koučování
Zvládání a řízení změny, krize
Zvyšování osobní a týmové efektivity a výkonosti
Kompletní manažerské akademie
Osobnost a role mistra a vedoucího ve výrobní firmě
Sebepoznání a Emoční inteligence
Komunikační dovednosti napříč firmou
Prezentační dovednosti, přesvědčující argumentace
Komunikační typologie a jejich využití v praxi
Prevence a zvládání problematických a obtížných situací
Řešení problémů, obtížných situací a konfliktů a jejich předcházení
Sebeřízení, time a stress management
Asertivita, asertivní techniky, obrana proti manipulaci
Přesvědčivá argumentace a ovlivňování
Stanovování cílů a jejich efektivní dosahování cílů
Zpětná vazba a kritika
Koučování jednotlivců i týmu
Efektivní vůdcovství
On the job training – mistři
Zvyšování osobní efektivity a výkonosti
Týmové role, efektivní komunikace v týmu
Kompletní managerské akademie např.:
MMA Akademie pro Sdružení výrobních firem západočeského kraje
IP Akademie pro IHK Regensburg a Česko-Německou průmyslovou komoru zakončené mezinárodním certifikátem
Komunikační dovednosti
Profesionální komunikace po telefonu
Umění přesvědčivě prezentovat po telefonu i osobně
Zákaznické typologie a jejich využití v praxi
Sebepoznání a asertivita v praxi
Od péči k prodeji
Pasivní telemarketing
Prodej po telefonu
Prozákaznický přístup, důležitost optimální péče o zákazníky
Efektivní vymáhání pohledávek, vyjednávání ve vymáhání
Zvládání obtížných situací, řešení problémů a konfliktů a jejich předcházení
Situační prodej
Prodejní dovednosti
Asertivita a vyjednávání
Negociace
Typologie zákazníka
Prodejní trénink pro koncové prodejce
Time a stress management
Zvládání obtížných situací
Obrana proti manipulaci
SPIN a jiné prodejní metody
Obchodní komunikace
Efektivní dosahování cílů
NLP v praxi
Prezentační dovednosti
Efektivní zpětná vazba
Koučování
Moderní výukové metody
Psychologie a typologie v lektorské praxi
Rétorika
Umění přesvědčivé prezentace
Efektivní zpětná vazba
Train to trainers
Stavím na schopnosti pracovat spolu s klientem efektivně na definici jeho zakázky. Ačkoli dokážu nabídnout i hotový postup, většinou se klient sám stává spoluřešitelem. Přímá spoluúčast na projektu podporuje klientovu motivaci a příznivě ovlivňuje proces učení. Kontakt s klientem je založený na rovnocenné roli.
Vycházím z osvědčených metod a směrů, jako je systemický a strategický přístup a neurolingvistické programování (NLP). Pro každého klienta zároveň vytvářím originální řešení, navržené na míru jeho požadavkům. U klienta respektuji jeho jedinečnost, individualitu a vycházím vstříc jeho potřebám.
Zaměřuji se na to, aby získané zkušenosti, znalosti a dovednosti účastníci uplatnili v praxi a tam je také zužitkovali. Aby teoretické znalosti uměli prakticky využít. Setkání stavím kolem potřeb samotných účastníků a předem domluvených cílů. Chci, aby účastníci firemního vzdělávání odcházeli do praxe s něčím, co pro ně má hodnotu.
Zaměřuji se na rozvoj a podporu potenciálu lídrů i zaměstnanců různých typů společností. Cílovými skupinami nabízených služeb jsou nejen jednotlivci, ale i pracovní týmy a celé organizace.
Spolupracuji s profesionály na poradenském trhu. Mé reference zahrnují zkušenosti z celé škály firem, od nejmenších až po nadnárodní, z různých odvětví a oborů, zejména však z výrobního prostředí.
Podporuji uvědomění klienta o tom, co opravdu potřebuje. Ukazuji cesty a navrhuji algoritmy, které potom klient může využívat samostatně. Usiluji o to, aby se stal nezávislým na soustavném ovlivňování ze strany trenéra, konzultanta či kouče – jde o to, aby se stal poradcem sám sobě.